čtvrtek 8. června 2017

Otec Pio o démonech

  Vrhají se na mne zezadu, srážejí mne na zem, buší do mne velkou silou, házejí po mně polštáři, židlemi, knihami a vydávají někdy zoufalé výkřiky; mají v ústech vždy výrazy extrémně sprosté... Obrátil jsem svůj povzdech k andělu strážnému, který mi nejprve udělal hezké kázáníčko a pak dodal: "Vzdávej díky Ježíšovi, jedná s tebou jako s Božím vyvoleným, jenž ho má následovat na Kalvárii. Vidím duši, kterou do mé péče svěřil Ježíš, a celé mé nitro se raduje, jak se k tobě chová. Vždyť ve svaté lásce toužím po tom, co ti prospívá, a jsem plný radosti, když tě vidím v tomto stavu. Ježíš dovoluje útoky démona, protože tě miluje a chce, aby ses mu připodobňoval v úzkostech na poušti, v Olivové zahradě a na kříži."
(Ep I. s. 330 - 331)
(z knihy Otec Pio, pohled do nitra stigmatizovaného kapucína)


Žádné komentáře:

Okomentovat