úterý 20. června 2017

Nepřítelova síla - satanistické sekty.

  Done Gabrieli, takto zápasit se zlým duchem jste začal před více než dvaceti lety. Narostla síla protivníka v tomto období, anebo spíše zeslábla?

  Protivníkova síla je pořád stejná, protože ďábel se nemění. Ovšem mnohem víc se mu otevírají dveře. Dříve se rozhodně nepraktikoval okultismus tak jako dnes. Sám slovem "okultismus" označuji magické praktiky, spiritistické sedánky, satanistické sekty a tak dále. Když lidé pravidelně chodívali do kostela, modlili se, když rodinné vazby dobře fungovaly, byla situace výrazně jiná. Uvědomujeme si, co se děje s naší společností? Mladí lidé klidně žijí spolu a nezajímá je nejen svátost manželství, ale dokonce ani civilní sňatek. Homosexuálové se dožadují legalizace svého svazku na úrovni rodiny a usilují o adopce dětí. Dospělo se k takovým absurdnostem, které byli za mého mládí něčím nemyslitelným.
  Magické praktiky, okultismus a spiritismus otvírají zlému duchu brány dokořán. Jakmile se vrata otevřou, má zlý duch volnou ruku. Není silnější, má jenom mnohem větší manévrovací prostor. Pomyslete jenom na to, kolik lidí se dobrovolně zasvěcuje satanovi. Je jich opravdu velmi mnoho. Musím častěji spalovat ony lístečky, na nichž po zasvěcovací formuli následuje: dej mi tohle, dej mi tohle, dej mi tohle... Poskytni mi bohatství. Dej mi zakoušet slasti. Toužím po úspěchu. A zlý duch to člověku dopřeje, nechá si však za to zaplatit strašnou cenu, uloupí mu duši. Nemůžeme mluvit o posedlosti, protože v těchto případech má ďábel ve vlastnictví člověkovu duši, neboť ti lidé se svobodně rozhodli, že mu jí odevzdají. Nezapomínejme, že zlý duch se svou vlastní mocí nikdy nedostane k lidské duši. Může působit tělesná soužení, nikdy se nemůže opanovat lidskou duši. Duše se zmocní tehdy, když mu ji člověk otevře a souhlasí s tím.
  Lístky o nichž jsem se zmínil, mi přinášejí sami lidé, kteří se satanovi zasvětili. Posléze se ale zhrozili toho, co udělali. Je nesmírně svízelné opustit satanistickou sektu. Podle některých svědectví v USA mohou toho, kdo opustí satanistickou sektu, bývalí společníci zavraždit. Platí tedy, že i ti, kdo jsou uvnitř oněch sekt, žijí v hrozném strachu o vlastní život.


Z knihy Vítězit Boží mocí od P. Gabriela Amortha

Žádné komentáře:

Okomentovat